Chcesz zwrócić zakupiony produkt? Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówionych produktów. Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy biuro@swiatkolarza.pl.

Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania oraz powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, z oryginalnymi metkami oraz opakowaniem.

Rezygnacja z zakupu:

1. Wypełnij formularz zwrotu - uzupełnij dane zamówienia oraz produktów - (plik) formularz zwrotu.

Prześlij wypełniony i podpisany formularz w terminie 14 dni od dnia odbioru zamówienia na adres mailowy: biuro@swiatkolarza.pl

lub pocztą na adres:
os. xxv lecia 3⁄4
43-460 Wisła
2. Towar wraz z formularzem spakuj i odeślij w terminie 14 dni, licząc od dnia odstąpienia od umowy. Pamiętaj o właściwym zabezpieczeniu zwracanego produktu na czas transportu. Prześlij paczkę na wskazany wyżej adres.

Informacje dotyczące zwrotu pieniędzy otrzymasz mailowo w terminie do 14 dni od momentu poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy. Termin może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania przesyłki ze zwracanym produktem lub dostarczenia potwierdzenia nadania.

Forma zwrotu zależy od metody płatności, jaką wybrałeś w trakcie składania zamówienia.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych na koszt odbiorcy.

Reklamacja:

Jeśli produkt okazał się wadliwy lub uszkodzony możesz złożyć reklamację. Wypełnij formularz reklamacyjny (plik) i prześlij na adres biuro@swiatkolarza.pl

Przyśpiesz reklamację, dokumentując uszkodzenie lub wadę zdjęciami.

Pamiętaj, że mamy prawo prosić o odesłanie do nas reklamowanego produktu. Adres zwrotu:

os. xxv lecia 3⁄4, 43-460 Wisła
z dopiskiem "Reklamacja".

Prosimy aby odsyłane produkty były czyste (umyte/wyprane) i zabezpieczone na czas wysyłki.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu.